
1967 Camaro Pro Touring 396 Big Block 4 speed
Ik heb teveel auto’s, dus heb ik besloten er een paar te verkopen. Maar dit is niet makkelijk. Het is alsof je je minst favoriete kind kiest……
Maar ik heb besloten om deze super mooie Camaro uit 1967 te laten gaan.
Hieronder vind je een overzicht van de specificaties en van wat ik er allemaal aan heb toegevoegd nadat ik hem gekocht heb.
- SS tribute met alle correcte badges en emblemen
- 396 cui big block, 350Hp
- Electronic iginition
- Edelbrock Performer intake
- Hooker headers
- Power steering
- Power brakes
- 4 speed manual Muncie
- Viking double adjustable coilover shocks aan de voorkant
- Koni red adjustable aan de achterkant
- CPP C5 Corvette spindles
- Boze Pro Touring wheels 18 x 9 and 18 x 8 brushed and clear powder coated.
- Nitto Invo tires 275-35-18 and 235-40-18
- Baer front brakes with 13 inch rotors
- Dakota Digital RTX custom dash
- Paint, Nantucket Blue, is in PERFECT condition!!!
- 2 hoods, SS hood and cowl induction hood
- LED taillights
- Interior in PERFECT condition
- Period and color correct rubber floor mats
- Center console with 4 gauges
- 12 bolt posi rear axle with 3.08 gears
De motor is een 396 big block met ca. 350 pk. Er is een andere nokkenas gemonteerd waardoor hij een mooie stationaire klank krijgt. Luister maar eens naar de video als ik wegrijd. Ook een Edelbrock intake, elektronische ontsteking en Hooker headers zorgen dat de motor goed en betrouwbaar loopt. Flowmaster 40 series zorgen voor die zo gewilde V8 klank.
De lak is echt in perfecte conditie. Ik heb hem 2 jaar geleden laten overspuiten omdat ik een andere motorkap gekocht had. Die moest gespoten worden en toen heb ik gelijk de rest laten spuiten omdat er hier en daar wat kleurverschil in zat. Dit is echt super netjes gedaan!!!!
Ook de binnenkant ziet er perfect uit. Alles als nieuw!!! Ik heb een Dakota Digital RTX dashboard gemonteerd. Deze ziet er uit als 1 uit 1967 maar heeft alle moderne features.
Retro radio met een goed geluid maar ik hoor liever het geluid van de motor 😉
De voor remmen zijn 13 inch geventileerde schijven met Baer klauwen. Erg cool en ze vullen het wiel mooi op. Viking dubbel instelbare coilovers heb ik gemonteerd samen met CPP C5 spindles.
De wielen zijn van het merk Boze. Zoek maar eens op Boze Forged. Dit is het type pro touring. Ik heb ze op bestelling laten maken (€ 5.000,- voor de velgen excl. Bijkomende kosten). 18×9 achter en 18×8 voor. Ze zijn gebrushed en daarna met blanke lak gepoedercoat.
Dit is een auto die moet je zien! De stance, De klank van de motor, Het interieur, Onder de motorkap, Allemaal top!!!
Dit is een unieke auto waar je geen 2e van zult vinden. Power, sound, stance, wat een auto!!!!
Ik heb veel geld in deze auto gestoken en dat is te zien.
Registratiepapieren
De auto wordt geleverd met Nederlands kenteken. Staat dus op Nederlands kenteken. Dit betekent eenvoudige registratie in elk Europees land zoals Frankrijk, Italië, Spanje, enz
Diensten
• Wij kunnen helpen met TUV;
• Wij spreken Duits, Engels en Nederlands;
• Wij kunnen naar elk EU-land transporteren.
Let op:
Is je interesse gewekt? Vind je de kleur mooi? Is dit wat je zoekt? Is je budget voldoende om deze 1967 Camaro te kunnen kopen? Kom dan langs om hem te bekijken!
Een proefrit is zeker mogelijk, maar die maken we pas als we het eens zijn over de prijs en de voorwaarden.
SVP geen biedingen via mail als je de auto nog niet gezien hebt.
Gallery































































